şişelerle fincanlar arasında konuşmak




sokak bu kadar hırçın olmasa
gezicektim ben bugün.
yemek yemek için çıktıgımda
rüzgarın iyice sapıklaştıgını farkettim
içime içime esmeye çalıştı.
az kalsın üşütücektim

iyi bir gün değil bugün
dünyam yer altı mağarası gbi
kasvetli karanlık
sıkışmış
ve dha berbat bi çok kelime.

bazen kötü yazıyorum
bazende kötü yaşıyorum
hepimizin iyi ve kötü günleri vardır heralde.

belki dünyada birininde günü ve gecesi
aynen benimki gibi olmuştur
belki bugün benim gibi hisseden birileri vardır
zaten varsa..bir şekilde buluştuk demektir

rüzgar
tahta pencerelerimin arasında ıslık çalarken
hala beni istediğini anlayabiliyorum.

5 yorum:

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Mehmets dedi ki...

"bazen kötü yaşıyorum bazen kötü yazıyorum" sevdim.

Fatih Diker dedi ki...

Baya Bir Süredir Okumayı İstiyordum Yazılarını İlk Tanıştığımızda Blog'una Girdiğimde Sadece Düzene Bakmıştım Bugün Biraz Rahatsızdım işe gitmedim ve Bir sürü Boş Vaktim Oldu. Bunları Başka Birinin Yazıları Olarak Okusam onun yazdığına inanmazdım. Çok Kişilikli Bir Öykü Gibiydi Anlamak için 3-4 kere okudum kesin bir Neden veya Sonuç Çıkaramadım Herhalde Yazmak İstedin fakat Bi neden sende bulamadın sadece hayatından geçen bir 12 saatlik kesiti bize yansıttın. Başarılı Bir Deneme. =)

Canberk Baran dedi ki...

neden iğrenç diye bir ibare yok orda
seni heryerden bulurum :)

hemera-nyks dedi ki...

kimi günler dünyadan, yollardan, varlığımdan bile haberleri olmayan caddelerden korkuyorum.. insanlardan, sorucakları sorulardan herşeyden korkuyorum herşeyden.. bende 19 yaşımda olmama rağmen paramın yarısına kıyarak aldığım likörümü,aman görmesin diye saklamıştım babamdan.. taa ki banada koy bende içicem diyip benden çok içmesiyle gözümdeki imajını kaydırmasıyla bitti bu endişem.. belkide şaraba olan açlıklarını dile getiriyodu o gözler.. onların yapamadıklarını yaptığın için.. boşveer..