olağan şeyLer.




durduğum yerde yapabildiklerim inanılmaz:
bugün kitaplığımı kırdım
yerini değiştirmeye çalışırken
1 ayagı kırıldı
3ayaklı götürmeye çalışırken
devirdim kitaplıgımı
düşen kitaplık ütü masasını da kırdı
tutmaya çalışırken çıkan çivileri elime battı
yere düştüğünde her yer mum kitap tahta ve çiviydi

sonra tüm olanlara aldırış etmeden
ve elim henüz acırken yiycek bişeyler hazırladım
salona geri döndüm
sanki yerlerde kitaplarım ve tahtalar yokmuş gibiydi
ya da zaten hep ordalarmış gibi..
savaş alanına dönmüş salonumda
tv yi açtım ve yemeğimi yedim

her şey ama her şey
ütü masasının kırılması,
kitaplıgımın paramparça olması
ve elime çivi girmesi kadar olagan aslında
hatta alkolikler
mutfak böcekleri
kediler
taşan süt
kaçırılmış otobüs
sokak insanları
yağmurdan sonraki salyangozlar kadar..


her şey, nefes alışımız kadar olağan aslında.

1 yorum:

Sergerdan dedi ki...

Olağan fakat sürekli olmayan şeylere gösterdiğimiz tepkiler, olağan ve sürekli olan şeylere gösterdiğimiz tepkilerle aynı değil. Ama sen bunu başarmışsın bir defa olsa da..
Ben de bazı şeylere aldırış etmeden günüme devam edebilsem keşke...