bir fikir..



kötü şeyler oluyor dünyada,
bazı zaman başka gezegene gitmek istiyorum.
dünya olması gerekenden çok uzak.
ve kabullenmek kafama ihanet etmek gibi..

ölmüş olduğunu düşlemekten rahatsız olmayan pek az insandan biriyim
bu yüzden bazen intiharı düşünürüm.
dünyada olmamanın bir yolu bu elbet,
ama asla yapmazdım
ölüm anıma karar veremiycek kadar kararsız bi insanım.
..ve yaşamaya gelince,
katlanılmaz değil,
hatta bazı şeyler muazzam.
kimi zaman ölürsem onları özleyceğimi düşünürüm
yinede, öyle sanıyorum ki  burda olmaktan daha iyi bir şey varsa o da burda olmamaktır.

7 yorum:

StummScream dedi ki...

İnsanların kaçı iyi ki?

melodi dedi ki...

saymadım p:

Adsız dedi ki...

Az kaldı sabret biraz, başka gezegene gitmene gerek kalmayacak.

melodi dedi ki...

dünya kendi kendini imha edicek arada sende kaynarsın mı diyosun(:

Adsız dedi ki...

Hayır, insanlar birbirini imha edicek, geriye sen ben ve benzer diğerleri kalıcak diyorum(:

Adsız dedi ki...

herkes ölmeyi diler. nsan ölünce herşeyden kurtulack sanır tıpkı deve kuşunun başını kuma gömdğünde kurtulacaını sanması gibi

melodi dedi ki...

herkes ölmeyi dilemez adsızım, aksine ölüm 'çoğu' insanı korkutur. deve kuşlarıysa başlarını toprağa gömmezlermiş bu tamamen kulaktan kulağa yayılmış yanlış bir dedikoduymuş