geçenlerde bi arkadaşım onu neden sevdiğimi sordu
düşündüm ama aklıma bişey gelmedi
cevabı olmayan bişeyi düşünürseniz tabikide aklınıza bişey gelmez

babamı gerçekten çok seviyorum
kan bağıyla filan alakası yok
akraba bağlarına ve sülaleme hiçbir zaman ilgi duymadım
milyon tane umrumda olmayan akrabam var.

babama gelince
nefret ettiğim tüm özelliklere sahip
ağzını şapırdatarak yemek yiyo
yemek yerken transa geçiyo
beni görmüyo
çayını hüüpleterek içiyo
soğuk esprili fıkralar anlatıyo
parayı gereksiz çok seviyo
bazen aşırı düşüncesiz olabiliyo
ben kralım edasıyla kıroca bir yaşam sürüyo

küçükken babama beni neden sevmediğini sormuştum
'ben kendimi bile sevmiyorum seni nasıl seviyim' demişti
bu onunla olan en kötü anım
saatlerce ağlamıştım
onun gözünde 1 damla bile yoktu.

bir gün yıllar sonraydı
beni sevdiğini söyledi
inanmadım
yemin etmesini istedim
etti
belki defalarca kez sordum
yemin etti

beni sevmediğine 1 cümlede inanırken
sevdiğine inanmakta niye bu kadar zorlandım bilemiyorum

çoğu kez futbol yüzünden geri planda kalmışımdır
aşırı seviyo o dikişli yuvarlak şeyi
bu onun zaafı
ve kimseyi zaafları yüzünden suçlayamam

para yollamasından başka
tarafımca sevilebilme özelliği var
pek fonksyonel değil yani

onun yanında ruhum huzurlu.
rahat hissediyorum

babamı seviyorum çünkü seviyorum.


mesela
güzel oldugu için bir kız sevilebilir
ama bu sevgi herkesin onu sevebileceğinin ilerisine gidemez

güzel şeyleri kim sevmez ki..
herkes güzel şeylere dokunmak ister
bi kızla güzel oldugu için çıkan erkeklerin kafasının içinde ne oldugunu merak ediyorum
bezelye filan taşıyo olmalılar
en buruşuğundan

birini seviyosanız ve çünküsü varsa
bir gün o çünkü olmazsa hüsrana uğrarsanız

gözleriyle değil ruhuyla seven insanlar olsak...
tanrım bu bi dilek
lütfen dünyayı dha iyi bir yer yap
çünkü bu hali biraz sıkıcı

kör bir sevgilim olsun isterdim
eminim çünkü.sevmek için önce gözlerimizi kapatmamız gerektiğinden <3>

5 yorum:

purpulacielo dedi ki...

ben kör doğmuşum, düşün yani.. (:

Mehmets dedi ki...

sevdimi karanlıkta seveceksin der kimileri... denemek lazım.

Unknown dedi ki...

Öle bir dünyada yaşıyorsunki kimin iyi kimin kötü oldunu bilemiyorsun.Öyle bir dünyadasınki asıl cennet ve cehennem burası eğer gerçekten mutluysan cennetesindir.Hayat ne kadar acımasız mutlu olmak çok zorken mutsuz olmak çok basit şöle bir soru sorsam neden istediğin zaman mutlu olamazsın?? ama mutsuz olmak istedinde ola biliyorsun nedenn???

Sergerdan dedi ki...

Seni biraz daha tanıyabileceğim bir yazı olmuş. Sorgulamanı seviyorum.

yazar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.