haftanın 1 günü


bugün pazartesi
yani sendrom kelimesinin diğer anlamı.iş güç okul vs..
pek sevilmeyen bir gün bugün bazılarınca
bazılarınca yeni umutlar taşır..yeni başlangıçların günüdür
mesela cuma günü bozulacak diyetin başlangıç günüdür.
ders çalışmaya karar vermiş öğrencilerin günü..
haftasonu özleminin ilk günü
yetişmesi gerken işler için önünde koskoca 1 hafta oıldugu hissi.
aslında pazartesiyle bi sorunum yok.haftanın ortasında olsa bugün, yine severdim

benim sendromum pazarla.
hiç sevmiyorum o günü.
hiç bişi yapmak istemem pazarları
bu bir pdikolojik sorun.
bir çok şey gbi küçüklüğümünden kalan bişi
annemle hep çağrılara giderdik
ya da duygulara iremlere filan
ama pazarları gitmezdik
çünkü babaları evde olurdu onların.
biyerlere giderlerdi filan.ailecek yapılan bişeylerden yaparlardı

bizim evde durum biraz değişik geçerdi.
pikniğe gidilmezdi
dolaşmaya gidilmezdi
ailecek bişi yapmazdık
bazenleri babam ortalıkta bile olmazdı
sessiz arkadaşsız bir pazar
kum ve yapraktan yemek yapıcak arkadaş yoklugu
sevmiyorum ve sevmiycem
pazarları zorunda kalmadıkça dışarı da çıkmıyorum
pazar günü buluşmak isteyenlere düşünmeden hayır diyorum
günün ismi pazarsa evdeyimdir.
görmeyi isteyebiliceğim tek insan annem.
pazarlarımı paylaşabilen tek kadın.
o hep evde olurdu

okulda öğretmişlerdi
çekirdek aile bile 3 kişiden oluyodu
biz annemle 2 miz dolduruyoduk olmayan bireylerin yerini

tüm pazar sendromumum nedeni bu kadar basit işte
duygunun babası çağrının babası iremin babası
bende sendrom yaptı.

2 yorum:

Mehmets dedi ki...

bende pazarları sevmem çünkü kendisi bana pazartesiyi hatırlatır hep. Yarın pazartesidir bir pazar gününde. O yüzden nefret ederim kendisinden. Cumartesi akşamları muhteşemdir ama:)

internetten para kazanma dedi ki...

gözlerim doldu okurken...